.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار مردم ولايتمدار گيلان با مقام معظم رهبری

به مناسبت برگزاری مراسم ديدار مردم ولايتمدار گيلان با مقام معظم رهبری ( مدظله العالي ) در تاريخ هشتم دی ماه سال جاري، جلسه ای به رياست مهندس قهرمانی چابك استاندار گيلان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور قنبرزاده مشاور و مديركل حوزه استاندار، عظمتي فرماندار رشت، حجت الاسلام و المسلمين اشجري ریيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و جمعي از مديران در محل استانداري برگزار گرديد،مهندس قهرماني گفت: با توجه به حضور حماسی و چشمگير مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه استان گيلان در تاريخ هشتم دي ماه براي دفع فتنه سال 88 توفيق تشرف جمعي از گيلانيان به محضر مقام معظم رهبري فراهم گرديده كه اين خود فرصت مغتنمي است تا مردم ولايتمدار گيلان بار ديگر ارادت خود را به مقام عظماي ولايت ثابت نمايند.

وي در ادامه سخنان خود افزود : برگزاري اين مراسم واقعه بسيار مهمي است كه باعث دلگرمي و ايجاد انگيزه هر چه بيشتر در بين آحاد مختلف جامعه خواهد شد.

استاندار گيلان اظهار داشت: تشرف گيلانيان به محضر مبارك مقام معظم رهبري در پاسخ به ولايتمداري و اقدام موثر و ارزشمند و به موقع همه آحاد مردم گيلان در تاريخ 8 دي ماه سال 88 در دفع فتنه آن سال بود كه مردم اين استان با هوشمندي، هوشياري و حضور به موقع در صحنه، ولايتمداري و حمايت خود را از نظام و انقلاب بار ديگر به اثبات رساندند و باعث يأس و نااميدي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شدند.

استاندار گيلان اظهار داشت: بنده با تمام توان خود سعی دارم تا اين مراسم باشكوه هرچه تمامتر، برگزار گردد و اين مراسم فرصت مغتنمي است تا مسائل استان را مطرح نمایيم.

مهندس قهرماني در ادامه سخنان خود تصريح كرد: خدا را شاكر هستيم كه شرايطي فراهم گرديد تا ولايتمداري و تعهد به نظام و انقلاب مردم استان گيلان بار ديگر در معرض ديد همگان قرار گيرد و بايد از اين فرصت مغتنم نهايت استفاده را در جهت معرفي هر چه بيشتر استان گيلان در پيشگاه مقام معظم رهبري و مردم ايران نمایيم.

استاندار گيلان با بيان اينكه تمامی مسوولان بايد تمام توان خود را به كارگيرند تا روز به يادماندنی را در تاريخ هشتم دی ماه 1389 در تاريخ گيلان به ثبت برسانيم افزود: تمامي مسوولان بايد برگزاري اين مراسم را به عنوان كار اصلي خود بدانند و تمام توان خود را جهت برگزاري هر چه باشكوهتر اين مراسم به كارگيرند تا شاهد حضور پرشور مردم ولايتمدار گيلان در اين مراسم باشيم.

در ادامه اين مراسم هر يك از اعضاء به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و با رهنمودها و دستورات استاندار تصميمات لازم جهت برگزاري هر چه باشكوهتر اين مراسم اتخاذ شد.

گفتني است در تاريخ هشتم دي ماه سال جاري 5000 نفر از مردم ولايتمدار استان گيلان، مقام معظم رهبري را زيارت خواهند نمود.

لازم به ذكر است جهت برگزاري هرچه باشكوهتر اين مراسم 8 كميته شامل كميته هاي اطلاع رساني، هماهنگي، تبليغات، مراسم، پشتيباني، حمل و نقل، انتظامي و امنيتي و دعوت از شخصيتها تشكيل گرديده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.